OK

OKCancel

Thank you

Close

Как да живеете добре на бързи обороти

Спокойният и бавен живот е страхотен, но не е за всеки.

Спокойният и бавен живот е страхотен, но не е за всеки. Без значение дали се борите със стрес на работа, вкъщи или просто се опитвате да отделите по 5 минути дневно за себе си, опитайте няколко от нашите съвети за живот на бързи обороти без проумора.

Ако не идентифицираме повтарящи се проблеми и не намерим ефективни решения да се справим със стреса, то това моце да се отрази на здравето, кожата и цялостния ни мироглед. Работа, деца, семейство, пари... грижите идват под всякаква форма. Затова и не е реалистично да има една универсална формула срещу стрес, която да работи при всяка жена. За да се справим с напрежението първо трябва да идентифицираме проблемите. Ако, както много от нас, често се напрягате покрай работата си, семейството, приятелите и дори начина си на живот, вижте нашите съвети и предложения, за да се справите със стреса.

ПЕТТЕ ПРАВИЛА ДА ЖИВЕЕМ ДОБРЕ

1 - Уважавайте биологичния си часовник

Разберете дали сте ранобудни или нощни птици, за да може тялото ви да функционира с правилната скорост. Всеки от нас има свой собствен ритъм, така че освен да се наспивате (над 35% от хората спят по-малко от 7 часа на денонощие)[1], опитайте да откриете идеалното време да участвате в активности, които харесвате. Фитнес? Опитайте се да тренирате сутрин, а не след работа. Подобно, ако винаги бързате да приготвите обяда си сутрин, то пробвайте да направите това преди да си легнете, за да се наспите.

2 - Следете нуждите на кожата си през цялата година

Много малко хора имат един и същи тип кожа през лятото и зимата, затова е важно да следите вариращите нужди на кожата ви през различните сезони. Кожа, която се лющи и се усеща опъната през зимата, може да стане мазна и склонна към акне през лятото, затова взимайте предвид промените и адаптирайте грижите си според тях. Обръщайте специално внимание на излагането на слънце - според New York Medical Center, над 80% от признаците на стареене се дължат на външни фактори като UV лъчите. В крайна сметка, здравата, сияйна кожа отразява нивата на стрес, които изпитваме.

3 - Хранете се добре, за да живеете добре

Връзката, която имаме с храната, е ключов фактор как тялото ни ще се страви със стреса. Важно е да се научим да разпознаваме сигналите на тялото, когато става въпрос за храна и глад, за да поддържаме нивата на енергия. Избегнете следобедната закуска пълна със захар като пиете достатъчно вода, а се постарайте да включвате плодове и зелечуци, богати на полифеноли в поне 1 хранене дневно. Смути от боровинки за закуска, свежа и хрупкава салата за обяд, зеленчуци на пара за гарнитура на вечеря - вие решавате, но за сияйна кожа е задължително да похапвате зеленчуци. 

4 - Спете достатъчно

Някои от нас имат нужда от 7 часа, други от 9, но лягането (и ставането) в правилните за биологичния ни часовник часове - вижте #1 точка - е едно от най-важните неща за тялото ни. Над 54% от хората [1] страдат от симптоми на инсомния поне веднъж седмично, затова ,за да избегнете умората през деня в офиса, пробвайте това: всяка вечер в продължение на една седмица се опитайте да си лягате поне 15 минути по-рано от обикновено и така докато не откриете най-доброто време. Да, това включва и уикендите - повярвайте ни, ще преливате от енергия!

5 - Изберете най-подходящия за вашето ежедневие спорт


Докато говорим за правила, нека да споменем и ролята на преклонението. Тялото ви е храм и затова е важно да откриете правилната за него физическа активност, за да се справяте със стреса. Ако харесвате по-бавните активтности, то такива като плуване или йога са еднакво добри за физиката и психиката. Ако имате по-енергичен начин на живот, то кросфит или спининг ще ви изпратят вкъщи (или на работа) пълни с енергия - идеален начин да започнем или завършим един зает ден.

Най-четени

Лайфстайл

Суперхраните: факти и митове

Когато става въпрос за тенденции в храненето лесно можем да се объркаме от прекалено много противоречаща си и непроверена информация. Ние ще ви запознаем с фактите и митовете при суперхраните, с помощта на експертни мнения и съвети.

прочетете статията

Лице

Топ 5 суперхрани за красива кожа

Когато става въпрос за грижата за кожата, храната, която приемаме, е от съществено значение. Прочетете нашите топ 5 предложения за суперхрани, който трябва да присъстват в режима ви, за да имате здрав и сияен вид.

прочетете статията

Здравословен начин на живот

Ферментирали храни: повярвайте ни, кожата ви ще ви благодари

Вярно, името може да не звучи много приятно, но повярвайте ни като ви казваме, че трябва да заложите на ферментирали храни, ако искате да подобрите цялостното си здравословно състояние. Ще ви обясним повече за тази тенденция в храненето, както и ще препоръчаме какви видове да включите в диетата си.

прочетете статията

go to top