OK

OKCancel

Thank you

Close

3 съвета за водене на бавен живот и повече енергия за целия ден

Чували сте думите: „бързай бавно“, но я си помислете как това се отнася за Вашия собствен живот? Постоянното бързане увеличава кортизола в кръвта, като основен фактор, който допринася за свързаните със стреса заболявания. Стресът също така възпрепятства производството на допамин, химическото вещество за доброто настроение. Колкото повече се бързаме, толкова по-нещастни и по-малко фокусирани ставаме.

Нашето общество придоби огромна склонност да живее бързо. Новата книга на психолога проф. Уайзман: „Quirkology“ разкрива научните открития, че вървим с десет процента по-бързо от нормалната скорост преди 20 години. Освен това спим по-малко, консумираме повече преработени храни, по-раздразнителни сме и имаме много повече пътнотранспортни произшествия. Но наистина ли трябва да се изтощаваме по този начин? Изводите от редица клинични проучвания разкриват, че като бързаме малко по-малко, намаляваме риска от високо кръвно налягане и затлъстяване, имаме по-добри взаимоотношения и живеем по-дълго*.

Сутрин


Изследванията на Тайландската медицинска асоциация откриха мощния ефект на „умствената медитация“ за намаляване на кортизола, като същевременно повишава положителните хормони като серотонин. Направете кратка пауза, преди да тръгнете за работа, отпуснете се, затворете очи и се концентрирайте само върху естественото си дишане за десет минути. Оставете мислите си да текат като поток: наблюдавайте ги, но не се ангажирайте с тях. Не бързайте с Вашия режим на грижа за кожата, погрижете се кожата Ви да е напълно почистена, хидратирана и защитена за следващия ден.

По обяд


Обядвайте на открито, за предпочитане в парка. Наслаждавайте се на вкуса и текстурата на Вашата храна, за да си осигурите по-добро храносмилане и да избегнете преяждане. Живейте за момента и не допускайте дребните раздразнения да Ви извадят от равновесие – забавете темпо, регулирайте приема на кислород и си спомнете спокойствието, което изпитвахте, когато медитирахте тази сутрин.

Вечер


Един час преди лягане изключете телефона си, телевизора, компютъра и т.н. Насладете се на подхранващ билков чай; позабавлявайте се с близките си. Презаредете ума и тялото си за следващия ден: ранно лягане с добра книга в леглото, доза богата нощна овлажняваща грижа след почистване и капка лавандулово масло върху възглавницата за премахване на стреса. *Северноамериканската асоциация за изследване на затлъстяването и Карл Оноре: „Възхвала на забавеността“ (In Praise of Slowness)

Нашите продукти

  • 22803Дневен флуид за коригиране признаците на стареене в процеса на формирането им4.9310NewSLOW ÂGEFACE CAREДневен кремГрижа против стареене
    Дневен флуид за коригиране признаците на стареене в процеса на формирането им
  • 22801Дневен крем за коригиране признаците на стареене в процеса на формирането им4.73NewSLOW ÂGEFACE CAREДневен кремГрижа против стареене
    Дневен крем за коригиране признаците на стареене в процеса на формирането им
  • 22802Крем за околоочен контур за коригиране признаците на стареене в процеса на формирането им00NewSLOW ÂGEFACE CAREКрем за околоочен контурГрижа против стареене
    Крем за околоочен контур за коригиране признаците на стареене в процеса на формирането им
  • Най-четени

    Лайфстайл

    Как да живеете добре на бързи обороти

    Спокойният и бавен живот е страхотен, но не е за всеки. Без значение дали се борите със стрес на работа, вкъщи или просто се опитвате да отделите по 5 минути дневно за себе си, опитайте няколко от нашите съвети за живот на бързи обороти без проумора.

    прочетете статията

    Лайфстайл

    Суперхраните: факти и митове

    Когато става въпрос за тенденции в храненето лесно можем да се объркаме от прекалено много противоречаща си и непроверена информация. Ние ще ви запознаем с фактите и митовете при суперхраните, с помощта на експертни мнения и съвети.

    прочетете статията

    Лице

    Топ 5 суперхрани за красива кожа

    Когато става въпрос за грижата за кожата, храната, която приемаме, е от съществено значение. Прочетете нашите топ 5 предложения за суперхрани, който трябва да присъстват в режима ви, за да имате здрав и сияен вид.

    прочетете статията

    Здравословен начин на живот

    Ферментирали храни: повярвайте ни, кожата ви ще ви благодари

    Вярно, името може да не звучи много приятно, но повярвайте ни като ви казваме, че трябва да заложите на ферментирали храни, ако искате да подобрите цялостното си здравословно състояние. Ще ви обясним повече за тази тенденция в храненето, както и ще препоръчаме какви видове да включите в диетата си.

    прочетете статията

    go to top